Sluta snöa!!

Jävla skit väder det har varit idag.
Tänkte gå ut och gå imorse, men så kollade jag ut och det snöade. Blev så himla less. Det gjorde mig på dåligt humör, och jag som skulle ha en positiv vecka. En vecka när jag ska sluta tänka så negativt och deppa över saker och inte vara så elak på mig själv. Hade behövt lite frisk luft och solsken.

Men powerafron gjorde det lite bättre. Det är så himla roligt! Och befriande, det är bara att slappna av och dansa loss. Väldigt svettigt också, men då känns det att jag gjort nått och det gillar jag.
Skulle vilja vara med om en äkta afrikansk fest där dom sjunger och dansar. Bra musik och härlig stämning. Nått att planera inför.

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0