Tempoafro

Idag blev det nya steg på afron, vi börjar dansa till en ny rytm.
Tempo! Det går fort. Men tänk va kul när (om) stegen sitter bättre och man kan dansa så där fort.
Läraren brukar säga att en timmes afrodans är som att springa 7 kilometer. Det låter väldigt bra tycker jag, och det är bra mycket roligare än att springa.
Kanske blir afrodans på söndag också. Blir ju kvar här i gävle över helgen så då kan jag ju passa på. "Min" lärare skulle ta det passet så det är ju ännu bättre. Då blir det samma steg hon kommer köra på tisdagar.
Shit vad jag tränar och har mig! Bra gjort av mig att ta tag i det=)

Längtar till i helgen. På fredag ska jag och mamma äta på en grekisk resaurang på söder, nära mig.
Mia tyckte det var god mat där så jag litar på henne:)
Fetaost och tzatziki är ju något av det absolut godaste som finns! Så bara där känns det som att det borde bli bra.

Nu blev jag lite hungrig av att tänka på mat..

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0