Sleepy

Jag är så trött.. hade alarm på kl 5 imorse. Åkte in med mamma till ljusdal och hon började tidigt.
Följde med upp på finess och fick hjälpa till att göra lite mackor. Hade tänkt gå till mormor och sova några timmar, men nu vet jag inte hur det blir. Kanske är lika bra att hålla sig vaken. Ska ut och ordna med lite saker sen, men affärerna öppnar inte förns tio. Om det inte är för kallt ute kanske jag går en promenad nu innan jag gör mig klar.
Ska köpa färg till mitt löshår. Gud vad jag är sugen på att få det klart och använda det. Bara för att känna hur det är att ha längre hår=) Har använt det förut, men då var jag ju blond så det passar inte så bra nu. Provade att sätta lite under mitt mörka hår, men mamma tyckte inte det var särskilt fint haha. Såg faktiskt lite trashigt ut.

I fredags var jag ut, vi firade Lena som fyllde år på torsdagen. 20 år! Önsdade att jag var 20... hade velat stanna där. Men men, jag håller på bli gammal. Kanske dags att acceptera det.
Väldigt fina människor var jag med iallafall. Min positiva vecka fick en liten svacka, men dom hjälpte mig att vända tillbaka den mot rätt håll till slut.
Jag är tyvärr så bra på att fokusera på det jag INTE har, istället för det jag faktiskt har. Men jag ska inte ge upp, kanske kan jag ändra tänkemönster till slut, bara att fortsätta försöka vara mer positiv. Försöka går ju iallafall.

/Jenny*

Kommentarer
Postat av: Marika

Rösta på min bikini

och du har stor chans

att vinna en länkning+bild

av dig på min blogg :) KRAM

2010-03-29 @ 12:21:58
URL: http://fredrixon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0