skynda skynda

Helvetespasset är avklarat.. hatar core.
Nu måste jag göra mig iordning och skynda ner på stan en sväng och handla lite saker, sen hem och laga mat så jag hinner äta innan det är dags för spanska. Måste träna på det också för det känns inte om jag kan läxan.
Och ikväll har jag en massa städning och diskning.. fan va jobbigt. Och så måste jag packa, för imorn ska jag åka hem!
Så skönt att komma hem. Ska baka cookies i helgen, underbara ljuvligt goda cookies som jag sen ska proppa i mig. Kommer äta upp varenda en.. det brukar bli så. Blir kallad kakmonster hemma när jag springer och tar kakor hela tiden. Men det är så gott att jag inte kan låta bli. Finns det gott hemma så kommer jag att äta det.
Och nu är det snart helg så det är okej att äta, och dricka, sött. Jag längtar efter mina cookies och läsk..

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0