Skriva brev

Jag vill inte.. sitter och försöker skriva ett personligt brev. Måste försöka bli klar ikävll så jag kan skicka det till henne på arbetsförmedlingen innan jag ska dit på fredag. Hon ville läsa igenom det före. Men det är så svårt, och jobbigt. Skjuter alltid upp saker till sista sekunden, men jag gillar inte att ha "uppgifter" som påminner mig om att gå i skola. Jag har skrivit en rad typ.. och jag vet inte om ens den är nå bra. Bläääää, hur ska det här gå.
Men jag har ju faktiskt kommit på vad jag ska göra i framtiden, eller en liten tid av framtiden iallafall. När vi kollade på Barcelona-matchen och kom fram till att Messi bara är ett år äldre mig, och antagligen ganska väldigt rik så kom jag och mamma fram till att jag skulle skaffa mig en sån(riking). Och eftersom jag håller på läsa spanska nu så tyckte jag att dom kunde skicka mig till Barcelona och så kunde jag försöka få i en fot i laget, genom Zlatan eftersom vi båda är svenska. Och då kom mamma på den perfekta planen: Jag kan bli barnflicka hos Zlatan och hans familj! Perfekt=)
Men ärligt så skulle jag kunna tänka mig att vara au pair. Det har jag alltid velat och pratat om men det har aldrig blivit av. Har väl varit för feg. Kanske är dags nu, har ju ändå inget annat för mig och nått måste hända i mitt liv.
Så jag kanske ska ta och kolla upp det lite mer seriöst..


/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0