Pain

Edward Norton hos ellen. Love love love him!
Hottie.

Jag är så jäkla svag. Finns nog inte en muskel i min kropp som kan kallas stark..
Jag kommer ha så ont i kroppen efter mitt core-pass.
Det är inte bara magen och ryggen som gör ont. Benen och armarna är helt slut efter knäböj och armhävningar.
Väldigt jobbig pass, men tror nog jag ska börja gå dit och plåga mig själv på torsdagar. För tydligen är det ju precis vad jag behöver. Bygga upp lite styrka.

Så nu har jag varit på arbetsförmedlingen och tränat. Bara spanskan kvar. Idag har jag haft mycket för mig.
Men jag tror nog inte att det blir nå fix med mobilen. Orkar inte gå ner på stan igen..
Det är så äckligt kallt ute! Shit vad det blåser. Blir på dåligt humör när det är dåligt väder och jag måste gå och frysa.

Gött med varm oboy och ostmackor! Blev så sugen på det efter träningen.
Nu ska jag vila magen och kanske träna lite mer på min español-läxa.
Idag är det iallafall "jueves". Och månaden är "marzo".

/Jenny*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0