Ooo så bra

Var på bio ikväll med mamma. Vi såg "Shutter Island", och den var grymt bra! Har velat sett den jätte länge och den var verkligen värd väntan. En härligt twist på slutet som man inte väntat sig. Och spännande, jag gillar inte läskigt så mycket, men spännande, det älskar jag. Att man sitter och funderar och får en massa frågor man vill få svar på. Sen är det inte mycket med Leo DiCaprio som kan bli dåligt, han är grym! Och han är fortfarande en av dom snyggaste, långt efter man satt och blev kär i "Jack" i Titanic. Det är väl dags att han får vinna en Oscar! Har blivit nominerad och nominerad men inte vunnit. Kanske blir det hans tur tack vare den här filmen. Jag hoppas.  Ett till plus med filmen var att Max von Sydow var med. Swedish pride!=) Riktigt bra var han.
Appropå grymma Leos, såg lite av kvällens Barcelona match, och till och med jag ser att Leo Messi är ett jävla boll-geni. Shit vilken tallang! Satt och gapade när han lurade bort den ena efter den andra och fick bollen med sig. Och han är bara ett år äldre än mig. Det sätter lite press..

Sen hann vi se slutet på Johan Falk filmen också, och där fanns ju Martin Aliaga. Han spelar helt äckligt galen, men han är också helt grymt snygg=) Lite ögongodis.

Nu är det väl dags att sova snart och imorn sticker jag tillbaka till Gävle..

/Jenny*

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

nämen hej jenny! tack så mycket :)

vad roligt att du också har blogg :D

2010-03-22 @ 21:04:10
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0