Nästan fredag

Shit vad jag hatar core.. Jag får ont överallt och blir helt slut, plus att jag blir påmind om hur grymt svag jag är.
Men just därför behöver jag verkligen gå på core-pass.
Inget av det andra jag tränar stärker direkt mina muskler. Eller ja lite ben på step.
Så det är bara att gå dit och lida och hoppas på att det blir lättare.
Blev en promenad efter träningen. Börjar bli sånt härligt väder då det faktiskt är skönt att promenera. Lite synd att det är så slaskigt på backen bara.. slaskigt eller halt. Så skönt där det är lite asfallt framme.
Min promenad igår blev lite längre än jag hade tänkt=) Gick lite halvt vilse.. Till slut vände jag och gick samma väg tillbaka och kom på vart jag gått fel. När jag kom fram till en korsning så blev det helt tomt i huvudet, kunde inte komma ihåg hur jag skulle gå för att komma hem. Så jag provade att gå rakt fram, men det blev fel.
Men det var väl bara bra egentligen för det tog lite längre tid.

Imorgon är det fredag! God mat och så får jag äta godis. Äntligen haha.
Sen på lördag ska jag bo på hotell med mamma. Har lägenhet här, men vi ska bo på hotell. Känns lite roligt=)
Men tänk frukosten.. finns inte mycket bättre än hotellfrukost.

Nu måste jag väl träna lite på spanska läxa. Veckorna går fort så nu har jag spanska"lektion" igen.
Vill gärna lära mig spanska, men jag önskar att det hade blivit lite annorlunda. Typiskt, men så är det ibland.

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0