Mer träning

Jag har bokat träning imorn. Core, för magen och ryggen.
Har aldrig gått på det förut, är säkert jätte jobbigt. Men det är ju mest magen jag vill platta till.
Om jag går imorn har jag tränat fyra dagar den här veckan.
I måndags var det floor dance, vi dansar med ett paraply:)
Sen var det powerafro igår och idag var vi på step 1.
Brukar träna tre gånger, men  nu tänkte jag prova på core också.
Får se om det avbokar, men jag tror nog jag ska dit och prova faktiskt.

Ska till arbetsförmedlingen först och få information om coaching.
Och så måste jag gå och se om jag kan få hjälp med mobilen. Jag kan inte ta emot mms och det är väldigt drygt!
Skulle ha gjort det idag men jag blev lat efter träningen..

Nu väntar jag på Mia. Vi ska hitta på nått när hon ätit och så.
Blir kanske att sitta och snacka en massa:)

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0