Hotell i kväll

Solen skiner och jag trodde att det skulle vara varmt och skönt ute. Men jag blev lite lurad för det blåser..
Så jag hämtade mössan och så gick jag en promenad. Mot slutet blåste det inte så mycket så då var det riktigt skönt. Nu känns det väldigt bra iallafall, skönt att få lite luft.

Dags att duscha, fixa mig, packa min väska och knalla ner på stan till hotellet. Se om mamma är klar med alla möten så jag kommer in på rummet.
Kommer missa melodifestivalen. Bryr mig inte så himla mycket egentligen för det är inte särskilt bra låtar med.
Men Salem al Fakirs låt älskar jag. Kollade inte på programmet när han var med men jag har upptäckt den låten i efterhand. So good!
Och Andreas Johnsson gillar jag. Men hans låt har jag knappt hört så jag vet inte vad jag tycker om den. Säkert jätte bra, han brukar ha bra låtar.


/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0