Hemlängtan

Nu har jag lämnat av mamma på tåget, tagit en promendad och ätit frukost. Det blev en timmes promenad, så jäkla skönt! Hoppas vädret fortsätter va så här så att det blir vår snart. Det är så härligt när solen kommer fram och värmer.
Nu kan jag ta det lugnt ett tag och inte behöva ha dåligt samvete för det.
Men ikväll är det träning igen. Det blev ingen poweafro igår, vi åt på Mc Donalds istället haha. Men nu drar en ny träningsvecka igång.
Helst skulle jag vilja åka hem, var sugen att hoppa på tåget med mamma imorse. Jag vet inte vad det är som gör att jag längtar hem, men det är tryggt att vara där på nå vis. Och nu känns det konstigt eftersom jag inte åkte hem över helgen.

Jag tyckte Salem skulle ha vunnit i lördags. Gillar inte Annas röst, och låten måste man nog höra ganska många gånger innan den fastnar. Första gången jag hörde den tyckte jag den var himla tråkig. Men hon är annorlunda iallafall, har en väldigt egen röst och det kan vara ett plus i eurovision sen.
Men jag tror inte det kommer gå så bra för henne där.. hoppas jag har fel.

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0