Godis och must

Varför är godis så dyrt.. tyckte inte att jag tog mycket alls och så kostade det 40kr. Det är väl inte hela världen, men jag hade inte tänkt att det skulle kosta så mycket.
Nu har jag iallafall godis hemma! Det bästa med helgen=)
Köpte en påskmust också. Jag är ett coca cola freak, men runt jul och påsk är det must som gäller! No competition.
Och det är Vasas det ska vara. Så gott.

Ska snart ner till arbetsförmedlingen.. så trött på att ränna där.
Känns inte som att dom kan hjälpa mig. Dom kan ju inte trolla fram jobb som inte finns.

Ikväll kommer iallafall mamma och det blir god mat (hoppas jag) och så får jag lite sällskap.
Typiskt bara att den enda helgen jag är kvar här i Gävle så blev jag bjuden på fest hemma. Och jag som är festsugen:)
Hoppas det blir utgång snart.


/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0