Utlandsresa.. förhoppningsvis

Jag har något att se fram emot. Om allt går som det ska och den här jäkla vulkanen slutar spotta ut en massa aska. I juni ska jag äntligen få åka utomlands! Jag, mamma, mormor, moster, kusin Hanna och kusin Sofie ska till Turkiet. Mormor fyller 70 så det är en födelsedags resa för henne. Vi andra har pratat om det länge men mormor fick veta nu i lördags. Vi hade varit in och bokat resan tidigare den dagen och berättade för mormor på kvällen. Morbror och Jenny bjöd på middag så vi passade på att berätta för mormor då. Va överraskad och glad hon blev=)
Jag längtar så himla mycket, men vågar knappt tro att det blir av. Med min tur så kommer väl vulkanen få ett till utbrott precis innan vi ska åka eller nått.
Då kommer jag bryta ihop! När vi äntligen bokat och bestämt efter att mamma och moster kämpat med att få ihop det på finess så att både dom och mormor kan vara borta en vecka.
Hoppas hoppas hoppas...

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0