Putmagsfanskap

Lite tortyr va det när pappa åt friterad banan med glass efter middagen, men jag ska fan låta bli. Har tränat länge nu men ser eller känner noll skillnad och jag är less på det. Så jag måste börja tänka mer på vad jag äter också. Försöker äta nyttigt och oftare. Har tagit en promenad före frukost nåra dagar nu, och det ska ju tydligen vara väldigt bra. Plus att jag också tränar fyra gånger i veckan. Så nu måste det väl hända nått snart.. innan bikinin ska på. Vill tighta till mig och PLATTA TILL MAGEN. Det är mest den jag har problem med. Tycker inte om att vara så himla kobent heller, men tough luck, inte så mycket att göra åt. Så det är magen.. men jag kanske aldrig kommer bli av med den. Kommer föralltid se lite gravid ut.


Funderar över framtiden.
Vad vill jag?
Vad vågar jag?
När ska mitt liv dra igång?



/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0