Good and bad

Ibland är jag lite småduktig. Har bara två lådor kvar nu så är min byrå klar. Byrån som stått i en oöppnad kartong i flera mådnader. Men nu har jag byggt ihop fyra lådor ikväll, kanske sparar dom andra till imorn. Eller så gör jag det nu.. när jag ändå är igång.

Men jag var jävligt dålig idag också. Gav upp och bakade kladdkaka. På en onsdag!! Men den blev inte så god så jag slänger nog det som blev kvar. Har redan ätit några bitar, vilket är dåligt av mig. Men va fan, ibland orkar jag inte. Tränar och står i och ser ingen skillnad alls! Dricker knappt läsk på helgerna ens, och det är stort för mig. Jag ÄLSKAR läsk. Jag äter sött på helgerna om det bjuds, och den här helgen blev det mycket fika. Men det är inte värt att leva om jag aldrig skulle få äta sånt jag tycker är gott. Och när jag inte ens ser nå resultat så känns det väldigt onödigt att hålla mig borta från det jag verkligen vill äta. Jag är nästan konstant sugen på olika saker som jag inte "får" äta nu på veckorna. Blir så less..

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0