Bygga byrå

Core idag. Gick faktiskt ganska bra.
Igår var värre! Step är så jävla jobbigt. Jag svettas som en idiot. Det bara rinner och jag är inte van att svettas på det sättet. Men just därför är det super bra träning. Jag svettas och blir helt slut. Ibland tror jag att jag ska dö och så säger tränaren "en gång till", gud vad jag hatar henne då. Men när man är klar känns det så himla bra och så kan man vara stolt över sig själv.
Floor dance och powerafro går jag på för att det är så grymt kul. Men step och core är bara för att det är bra träning.
Fast i måndags var floor dance inte alls så kul. Det var en annan tränare som vikarierade och det var inte alls så roligt som det varit annars.  Den lärare vi brukar ha är så himla bra! Har henne både i floor dance och powerafro.
I måndags ville vi bara därifrån. Kollade på Mia ibland för att se om hon fattade mer än mig. Men vi såg lika borta ut båda två. Så nästa måndag blir det ingen floor dance, vikarie då också.

Ingen spanska och det känns så skönt att stanna hemma istället.
Nu ska jag packa, städa och diska. Har ju äntligen en dammsugare nu.
Kanske ska försöka sätta ihop nån låda till byrån också.. stommen är ju iallafall klar. Byrån har stått i en kartong väldigt länge men nu står den mot väggen och är nästan klar.


/Jenny*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0