Give me sommarlov!

Jag vill ha sommarlov nu. Orkar inte med allt som ska göras.. har inte gjort mycket idag, så hur ska jag hinna?
Har faktiskt gjort upp ett schema inför imorn. Måste verkligen följa det så det blir nått gjort. Om jag kämpar på och gör klart allt till den 28:e så börjar ju lovet då, och det skulle vara så skönt!

Igår följde jag med mamma till hudik och shoppade lite. Behövde verkligen lite nytt nu när det börjar bli sommar.
Har halvt designat ett par jeans också:) Inte själva modellen då ioförsig, men jag fick bestämma hur dom skulle trasha jeansen åt mig. Letade efter trasiga jeans, men hittade inga bra så jag började ge upp. Men då var det så bra att om man köper ett par jeans på JC så har dom sönder dom åt en. Perfekt:) Hoppas att det blir bra, men jag får vänta till nästa vecka innan jag får se dom.. får se när Johan har tid att hämta dom åt mig. Väldigt bra idé av dom iallafall, då kan man hitta ett par jeans som har rätt färg och passform och så får man själv bestämma vart det ska vara trasigt.

Fest på fredag kanske:) Super kul att jag blev bjuden. Hoppas Katarina ska med bara, skulle kännas mycket bättre då.

Kanske dags att försöka sova.. men det går säkert inte. Skulle vara bra eftersom jag har ett schema att följa imorn, får inte sova allt för länge..

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0