Sista dagen

Sista dagen på dagis idag. Känns lite konstigt.. kommer sakna barnen.
Dom är ju så söta. En av dom andra fröknarna berättade att hon varit ute med några barn och så hörde dom en hackspett. Hon frågade barnen vad det var som lät och så svarade en av barnen: Jag vet! Det är en sån där.. en sån där grillspett.
Hur gullig får man bli:)

Mamma och pappa är borta så jag har bott hos mormor från onsdag till idag. Kan inte direkt bo här hemma alldeles själv när jag ska ta mig in till jarse varje dag. Det ska väl bli körkort nu i sommar och då blir jag mindre beroende av att ha andra runt omkring mig för att skjutsa mig när jag ska nånstans. Lillebror har ju iallafall fixat sitt körkort så idag fick jag åka hem med honom till rossen igen.

Nä gud va trött jag är.. alldeles slut i huvudet. ska nog sova nu.
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0