Rolig kväll!

Var himla kul igår! Roligt med party:)
Men nu är jag lite skadad, blev sparkad på benet så jag har sår där. Kommer säkert bli värsta blåmärket sen. Tänk hur folk gör när dom är lite för full. Var inte med mening, men ont gjorde det. Har också sår på handen, för jag blev neddragen på marken. Det var inte heller meningen, men så kan det gå.
Ska väl iallafall med ut på studenten! Snyltade mig in, men det skulle vara så kul att gå ut då. Då om nån gång borde det ju vara lite folk i farten. Så nu längtar jag super mycket tills dess! Hoppas dom inte ändrar sig och inte vill ha med mig bara:)

Var lite trög imorse.. förstår inte varför jag alltid vaknar så tidigt dagen efter jag druckit nu för tiden. Idag vaknade jag vid sju och kunde inte somna om. Så jag drack lite cola och tittade på tv tills jag kunde somna nån gång vid nio. Jag som kan sova riktigt länge annars..

Vet inte om jag hinner klart med allt skol-arbete till på torsdag. Men så länge hemtentan är klar så får jag väl skicka in det andra i efterhand. Behöver inte in till skolan nå mer ändå. Ska bli så skönt att slippa.

Nu kommer Brolle och sticker klorna i mig.. och kliver på datorn. Undrar om han vill ha lite uppmärksamhet för att han är hungrig.
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0