Maj

Så var det maj då.. hjälp va tiden går fort! Men det är så himla skönt att det äntligen börjar bli sommar. Jag önskar verkligen att årstiderna här i Sverige var lite ombytta. Sommaren borde vara mycket längre än vintern!
Himla skönt att det snart är sommar-lov också.. skola är inte min grej. Jag har inte diciplinen och det är så grymt jobbigt att ha massa uppgifter att göra, som jag skjuter upp till sista sekunden. 2,5 år kvar, hur ska jag klara det?! Men nu har jag ju faktiskt på något mirakulöst sätt snart klarat av 1 år. Nu är det bara att fixa det allra sista, och sen får jag ta en paus och ladda upp lite.

Ibland får man höra snälla saker måste jag säga. "Vad är det där för böna då?" haha. Hans kompisar är ju antagligen lite yngre än mig nu då, men smickrad blir man:)

Hoppas det blir utgång nästa helg nu! Ska prata ihop mig mer mad Katarina den här veckan, men vi sa ju att vi skulle ta det nästa helg. Och Johan verkar okej med att köra så då ska det väl funka. Hoppas det blir kul! Roligt att komma ut och se vad folk har för sig. Kanske man träffar på folk man inte sett på länge och kan kolla läget med:) Får se om vi går ut i Ljusdal eller om vi slår till med Bollnäs.  Kul om det blir fler utgångar i sommar också. Kan hända att någon klasskompis vill följa med ut en gång. Lät positivt när vi pratade förut iallafall:) Tänk va länge sen det var jag var ut på krogen sist.. oj oj. Men nu är det väl dags att ändra på det.

Idag skulle jag behöva städa upp lite, beställa böcker och jobba lite på min observations-uppgift. Men inget av det låter ett dugg kul så vi får väl se. Måste lägga ut min text på blackboard också, har ju faktiskt skrivit om den där jäkla boken. Hatar att jag måste lägga ut mer pengar på böcker nu när det typ inte ens är en månad kvar av skolan! Men om vi behöver dom till hemtenta och så läre jag väl..

Imorn är det dags för sista veckan på dagis, känns lite tråkigt:( Får se om jag tar med mig nå fika på fredag och bjuder dom på. Då kanske dom får ett positivt minne av mig sen:)

Undrar om vi har nå glass, det skulle va gott. Ska nog gå ner och titta:)
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0