All alone..

Synd att det inte var mer folk ute när vi var på tranan i lördags måste jag säga.. här får man äntligen gå på krogen och så finns det inte ens nått att spana på! Det hade väl kunnat varit lite ögongodis där tycker jag:) Men det var jätte kul att få komma ut lite och göra nått. Väldigt trevlig sällskap också så det var roligt ändå!
Men nu vill jag ju bara gå ut igen..

Igår var näst sista dagen på skolan innan sommarlovet. Har varit inne mån-tors den här veckan och det har varit super drygt! Nu ska jag inte in förns torsdag den 28:e då det är kursavslut och vi ska lämna in hemtentan.
Innan dess ska ju hemtentan göras klar, så det är inte direkt några lata härliga dagar som väntar mig dom här veckorna. Har också en filmanalys och en massa frågor att göra till kursportföljen i min andra kurs. Tänkte försöka hinna klart med det till den 28:e också så jag kan lämna in allt då och vara klar så man kan njuta lite sen. Men vi får väl se hur det blir med det.. är ju så himla jobbigt och tråkigt att plugga.
Ska iallafall bli roligt att umgås lite sen när vi äntligen får sommarlov. Umgås lite utanför skolan:)

Det har varit en jobbig vecka.. har mått konstigt och bara varit tråkig. Så himla drygt att jag inte bara kan rycka upp mig när jag blir sådär och försöka hänga med. Lättare att ge upp och titta på, men då mår jag bara ännu värre sen. Vet inte alls hur jag ska ta och ändra på det här..
"Standing on the outside looking in"

Sitter här hemma alldeles själv.. mamma och pappa är borta(igen) och nu när lillebror typ har sitt eget lilla hus så ser man ju inte dom så mycket. När vi äter ungefär. Nu har han ju till och med tv därute, annars var dom ju  här inne på grund av det iallafall:)
Förkyld är jag också.. jätte jobbigt. Har ont i munnen av förkylnings-sår/blåsor. Pratar jätte fult ibland för jag kan inte riktigt röra tungan som jag vill. Sen har jag ont i halsen och världens jobbigaste hosta. Hade hellre haft sån där hosta som bränner, för då hade skiten jag har i halsen försvunnit iallafall. Nu bara sitter det nått där och retas hela tiden och hostan hjälper inte ett dugg. Jävla jobbigt är det.

Kanske dags att sova.. men det är svårt att lägga sig när man är alldeles ensam tycker jag. Stackars mig:(
/Jenny*

Kommentarer
Postat av: Lasshans

Tips! köp listerin å sköj munnen med :)

2009-05-16 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0