Vägen ut

Ikväll blev det lite filmkväll. Vi kollade på "vägen ut", och den filmen är så jäkla bra! Jag älskar den. Det är så många underbara skådisar med också. Både en av dom bästa filmer jag sett och en av dom mest tragiska. Men mest är det en power-film som visar att mycket är möjligt, bara man försöker. Vi kan göra bra film i Sverige också!
Nu är det Sin City på femman. Såg Alexis Bledel! En annan grym skådis.. från Gilmore Girls:)

Såg Dave Chapelle på tv. Han är så jävla rolig så jag kunde inte låta bli att skratta. Han är en av dom roligaste komikerna jag vet. Behövdes lite skratt så kändes det bättre sen.
Tur att jag slapp hämta in Bagheera iallafall, han var inne hos bror. Hade inte velat gå ut själv för jag är så jäkla mörkrädd.


Får se om jag går och lägger mig snart.. vet inte om jag kan somna nu. Imorn borde jag iallafall plugga! Så därför borde jag ju försöka sova och ta mig upp i tid imorn..
/Jenny*


Kvällens underhållning:






Alexis                                          Dave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0