Helg med Big Brother

Vilken god mat jag fick idag. Vi firade morfar lite i förväg så vi var ute och åt. Och herre gud vilken efterrätt! Nått av det godaste jag ätit, men sen mådde jag rätt illa också:) När han kom in med min tallrik såg man bara en stor vit klump av grädd-glass med chokladsås på. Men när jag letat lite där under så hittade jag brownien till slut:) Super gott var det!

Tänk vad man kan ändra åsikt om saker och ting. Trodde att våran psykologi-lärare skulle vara jobbig och tråkig, men han är ju super rolig! Hans historier får en verkligen att skratta ibland:) Det som är roligt är att man skrattar med honom och inte åt honom. I början hade jag mer trott att det skulle vara tvärtom.. ibland är det bra att ha fel från början så får man en positiv överraskning sen.

Jag mår inge bra.. har ont i huvudet och mår illa. Men det är så mycket nu också, så mycket jobbigt.
Har iallafall helg nu fram till på måndag så nu kan jag sitta uppe och kolla på Big Brother. För jag måste ju erkänna att jag gillar det programmet faktiskt.. är en gammal säsong, men jag såg den inte när den gick. Är när Linda Rosing var med, starten på hennes "kändisskap".
Men fan vad tråkigt dom måste få tillslut., jag skulle inte klara mig utan tv:) Nu kunde dom iallafall spola toan igen efter att den krånglat.. kunde ha blivit jobbigt annars.



/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0