Stackare!

Jag var så himla avundsjuk på lillebror och hans kompisar som skulle på Metallica ikväll. Jag har aldrig varit på en riktig konsert och aldrig varit i globen. Har alltid velat dit men det blir ju aldrig av, som så mycket annat. Men det är inte så orättvist ändå, konserten blev inställd! Där stod dom, hade super bra platser och väntade när dom fick veta att sångaren blivit sjuk så det blev inställt.. tycker så synd om dom nu.
Undrar på vilket sätt han är sjuk, tror dom hade sagt att han var på sjukhus. Hoppas att det inte är för allvarligt, men samtidigt hoppas man ju att det är seriöst nog för att inte kunna uppträda. Det skulle tydligen bli av i maj istället och deras biljetter gäller, annars hade det varit riktigt illa. Men ändå.. hur kul kan det vara att ha sett fram emot det och stå där och vänta innan man får reda på att det inte blir nått.
Nu hoppas jag att dom inte tar och åker hem ikväll ändå.. man blir ju orolig när det är sånt här väder och mörkt. Lite beskyddande är man ju när det gäller lillebror:)


Det blev inget Metallica för pojkarna..




Imorn är det skola igen iallafall, upp tidigt imorn. Och nu ska jag åka från mamma och pappa till stationen så jag måste bli klar tidigare än vanligt. Bäst att duscha nu ikväll, för jag orkar inte gå upp halv fyra imorn!
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0