Åååå!

Fan fan fan.. jag skulle till tandläkaren igår. Kom på det när jag såg ett brev från dom i brevlådan. Så himla typiskt mig att glömma! Skulle egentligen ha varit där förra månaden, men då kunde jag inte för jag skulle vara i skolan. Jag hade alarm på mobilen att jag skulle till tandläkaren, men det hade jag satt på idag. Hade jag bara satt det på rätt dag hade jag blivit påmind och antagligen hunnit dit igår...
Och nu måste jag byta den nya tiden jag fick för då ska jag så klart ha lektioner. Jag ville inte ringa idag, för jag skäms. Får se om dom vill ha betalt när jag är dit sen för att jag missade. Men det stod inget om det i brevet jag fick iallafall.
Jag är inte bra på sånt här.. minnet är värdelöst.

Kul att träffa barnen lite idag iallafall, och dom kom ihåg mig:) Nu längtar jag lite mer till VFU:n.
Skola igen imorn. Känns så jobbigt trots att jag bara ska in en enda dag den här veckan! Man har blivit bortskämd av ledigheten. Men efter imorn är det ju helg igen, ända till på måndag:)


/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0