En liten slängkyss från mig..

till Robin Söderling. En svensk stjärna att vara stolt över!
Han vann mot världsettan.. världsETTAN! Helt otroligt bra gjort. Och sen tog han sig till final, jag blir så stolt när jag tänker på det:) Det är så roligt när våra idrottsmän och kvinnor gör bra ifrån sig och sätter Sverige på kartan.
Visst, han vann inte finalen, men so what? Det var hans första final, nästa gång går det bättre:)
Och herregud va jag smälter när män gråter av lycka. Federer visade hela världen hur glad han var över att vinna.
Det manligaste jag vet är killar/män som vågar visa känslor så där! Det är rent ut sagt grymt sexigt.
Inte om det är någon som konstant gråter över minsta lilla alltså, det är istället grymt irriterande, precis som det är med kvinnliga cry-babies.
Min dröm-man är någon som gråter en skvätt när han ser mig på vårat bröllop. Och när våra barn föds, då vill jag se lite glädjetårar.

Det är bara att drömma och hoppas:)
/Jenny*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0