Kaaallt..

Jäklar vad det blåser idag.. tog en promenad och det var inte den mysigaste promenaden direkt. Men uppfriskande!
Brukar försöka gå en haltimme, helst varje dag(har inte lyckats så bra med det), men idag blev det en kortare.
Det viktiga är iallafall att jag gjorde det! Är riktigt skönt att få komma in och värma sig efter att ha tagit en promenad. Plus att jag kan känna mig stolt som faktiskt tog mig ut. Jag borde ut en sväng varje dag, men det blir lätt att jag inte riktigt orkar det.. Väldigt synd, för kroppen mår nog väldigt bra av att få se lite solljus och få andas friskluft. Jag tar mig kanske dit sakta men säkert och snart kommer jag ta den där promenaden varje dag.
Det är särskilt nu på helgen som det behövs.. när man glufsar i sig av allt möjligt onyttigt. Varje fredag skyndar man sig upp på affären och stoppar hela vagnen full känns det som. Det jag brukar längta mest efter är faktiskt Coca Cola. Jag är en riktigt läsk-tjej! Försöker hålla mig borta från onyttigheter under vardagarna, men eftersom jag har värdelös disciplin när det gäller sådant händer det att något mumsigt slinker ner ibland ändå. Det jag faktiskt sköter mig med är läsken. Så när det sedan är okej att dricka Cola blir det bråttom till affären:)
Jag skulle vilja börja med typ aerobics eller någon dans för röra lite på mig. Är grymt kul att dansa! Får se om det blir när jag flyttar till gävle. Antar att det finns mer att välja på där än här i Järvsö..

Nu är det dags att äta lite och duscha. Sen tror jag att det blir tv-tittande, men det förtjänar jag ju faktiskt nu när jag varit ut och gått:)

/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0