Ingen omtenta

Shit vilken jobbig vecka jag har framför mig. Första gången på länge som vi går så här många dagar.. 6-tåget fyra dagar i rad känns inge kul! Är så trött nu, men jag ska läsa min del i den vetenskapliga artikeln våran grupp ska disskutera imorn innan jag får sova. Men vi fick bort mycket av grupparbetena idag och hann ändå med två-tåget hem så det ska vi nog hinna imorn också. Vi är duktiga i vår grupp att få sakerna gjorda i bra tid tycker jag. Det är helt annat när jag ska göra individuella arbeten.. det tar sin lilla tid.

Klarade tentan iallafall!
Jag är fortfarande besviken på hur tentan var gjord och vad det var för frågor. Jag hade suttit i en vecka och pluggat varje dag på alla olika saker vi gått igenom. Var super nervös och trodde inte att nått hade fastnat, men efteråt kände jag att det var så mycket mer jag kunde som jag inte fick chans att visa. Det var inte frågor om alla olika ämnen, men det vi skulle läsa om själv och han inte ens har gått igenom, det kom så klart med!
Det var 48% som inte klarade tentan, och då hade han till och med sänkt gränsen för godkänt. Vart ligger problemet då? Inte hos oss studenter tycker jag iallafall.. så tråkigt eftersom jag annars har gillat honom som lärare och tycker att han hade bra föreläsningar.

Nu är det dags att läsa en engelsk vetenskaplig text.. och sen sova.
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0