Utflykt

Idag har jag och mamma varit i bollnäs. För att hitta på nått och inte bara sitta hemma:) Var på jysk och hittade super fina möbler till altanen som jag hoppas dom köper sen! Mamma ska väl få med pappa dit med släpvagn och så också, och det kan väl ta ett tag..
Mamma köpte takidas nya skiva:) Så det blev värsta bra musiken i bilen på vägen hem. Jag tycker han har en sån underbar röst! Och takida har man sett live då:) Men det var innan dom blev så stor som dom är nu, då spelades dom inte på tv och radio. Så det är ju lite coolt.

Det har sålts en skoter här hemma medan vi var borta också. Han betalade kontant och så mycket pengar har jag då aldrig sett. Måste känna på dom lite för att se hur det var:) Tycker jag skulle kunna få dom pengarna och så kunde jag gå runt med dom i jackfickan. Helst i skinnjackan där fickorna inte ens har dragkedja..

Imorn börjar VFU:n och jag är nervös. Vill inte ha en massa uppgifter att göra.. det bara förstör och jag får panik. Sen har jag massa uppgifter att göra i psykologkursen också, önskar att det bara var över nån gång. Måste väl köpa böcker också till uppgifterna och hemtentan. Köpa böcker nu när det knappt är nå skola kvar. Dom böcker jag hade köpt förut har jag så klart inte använt. En av dom kanske.. så onödiga pengar och nu måste jag köpa fler. För dom jag kommer ha användning av köpte jag inte.
Lärarna är helt värdelösa på att planera det där tycker jag. Fattar dom inte att vi inte har nå pengar? Skriv inte med en massa böcker som ni tycker att vi ska läsa men som ni sen inte ens tar upp. Känns otroligt onödigt att köpa en bok bara för att vi ska läsa den inför en föreläsning! Ingen som läser dom böckerna ändå.
Nä blä för skolan. Hoppas man hinner klart med allt så man kan njuta av sommaren sen.

Middags-time:)
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0