Humor

Då var den här veckan slut. Ska bli skönt med helg, få sova! Även fast man så klart helst vill sova ut varje morgon  och vara ledig, kan jag ändå se fram emot måndag och nästa vecka. För dom är riktigt goa barnen!

Har skrattat gott ikväll:) Först kollade jag på YouTube Why Chris Brown Beat Rihanna. Tycker egentligen inte att sånt är roligt att skämta om, misshandel är inte ett särskilt roligt ämne! Men han skämtade ju inte om själva misshandeln utan att Rihanna och Chris stod och tjafsade. Och kul var det.  Efter det kikade jag på den killens "Movies in minutes" och "Twilight" klippet var helt underbart. "What am I? Say it, say it out loud" svar: "A mermaid". Fy fan vad jag skrattade!
Sen gick jag in till Johan och Katarina som kollade på "Grillad" på ettan. Dom gånger jag har sett det har det varit helt värdelöst, men ikväll skrattade jag super mycket. När Tore skulle gå fram tänkte jag bara "å nej, stackarn", han brukar ofta få folk att skratta men inte på ett särskilt bra sätt. Trodde ärligt att han mest skulle göra bort sig, men jag skrattade verkligen med honom och inte åt honom. Han påstod bland annat att Glen Hysén typ såg ner på kortväxta och drog en massa dvärgskämt. Jag vet inte hur, men måste skriva ett skämt som Tore tog som exempel:
"Hur vet man att en dvärg är öppet homosexuell? Jo därför att han har kommit ut ur byrålådan" 
Ja herregud vad skoj det var att få skratta:)

Såg vackra Järvsö kyrka på tv också! Missade så klart typ hela "Berg flyttar in" just ikväll när hon var hos vår egen Lill Babs här i Järvsö:(  Hoppas det går i repris så jag kan se det. Det är bra att resten av Sverige får se hur fint vi har det här:)


Sovdags kanske? Är nog tid att göra sig klar inför det iallafall, för snart ramlar väl ögonlocken ner på mig.
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0