Upp-fräschad

Shit vad varm jag är i ansiktet nu.. är väl efter solandet:) Blev lite röd i ansiktet, men inte nå farligt. Och jag tycker att kroppen blev brun bara nu efter en gång. Ska försöka sola någon dag i veckan så jag får en fin färg.
Fixade håret idag också, färgade utväxten och klippte topparna.
Så nu är man fräsch:) Var riktigt skönt att snygga till sig idag faktiskt.
Ändrade körkortstiderna också. Nu ska körkortet ordnas två veckor tidigare än vad jag först bokade. Eller det beror ju på när det finns tider för uppkörning och om jag kommer behöva massa fler lektioner.. förhoppningsvis blir allt bra så jag kan få det här jäkla körkortet nån gång! Är på tiden..

Jag känner mig rastlös.. skulle behöva ut och dansa loss tror jag:) Men inte vill man ut och dansa alldeles för sig själv så då måste man hitta nån som vill med också..

Jaja, det är inte lätt alla gånger
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0