sova sova sova

Vilka människor alltså.. non-stop snack om allt och ingenting, Förstår inte var dom får allt ifrån, ofta förstår jag inte vad dom pratar om heller. Men jag bara måste skratta, även fast jag ibland inte vill. Nu sitter dom och spelar där nere för föräldrarna hör jag. Fin fint:) Jag lyssnar härifrån mitt rum istället jag.. är dags för mig att sov sova.. Har inte orkat tvätta mig riktigt eller borsta tänderna ens, so sleepy. Snurrade till lite i huvudet ikväll kände jag så nu är jag extremt trött.

Imorn ska jag äntligen hämta mina grejer. Hoppas jag får med mig allt och att inget glöms kvar. Skönt att ha allt här så jag kan använda det jag vill ha och veta vart allt är, och skönt att få bort det.. då kan det där lämnas in the past.

sov sov-dags för mig
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0