Panik

Va härligt det har varit med ledighet.. men imorn är det dags igen.
Har börjat fått panik när jag tänker på allt som ska göras i skolan! Den där jävla portföljen som ska lämnas in känns jätte jobbig. Hur ska jag klara det?
Nu har vi snart VFU också, men inte ens det kan man njuta av för då har vi massa uppgifter att göra. Vi ska observera och analysera och hålla på så det känns inte ens roligt att komma ut på VFU längre.. Annars har jag längtat till att få träffa barnen och se varför man egentligen går igenom allt det här, det är ju för att kunna jobba med alla dom här underbara barnen sen. Men skolan lyckas göra allt till något jobbigt. Skola är verkligen det värsta jag vet, och jag är inge bra på det. Har inte sån diciplin som jag borde så det blir jätte jobbigt och tråkigt. Visst har väl högskolan  gått bra fram till nu iallafall, men det är lite mindre än 3 år kvar att klara av. Har inga bra minnen av skola heller, men det var ju massa annat som låg bakom att gymnasiet rasade ihop en period för mig.. hoppas jag inte hamnar där igen.
Tur iallafall att det finns snälla människor i klassen:) Mina gruppmedlemmar är super bra och det känns skönt att trivas och kunna slappna av mer och mer. Men det tar tid för mig..

Imorn ska jag hjärntvätta mamma till att gilla lite hiphop/rap:) Eller så får jag henne att tycka ännu mer illa om det..
Men Eminem tycker hon är bra så han blir bra uppvärmning. Sen blir det Petter, hans skiva Ronin är ju bara bäst! Jag tycker han har så många vackra texter som gör att man tänker till. Och sen några bra låtar att dansa loss till också:)
"Drömmen" är mitt anthem.. den låten går rakt in i hjärtat på mig och beskriver allt så bra. Helt underbar!
"När du står helt själv, finns dina drömmar intill"
 
                                

Dags att kika vad dom andra gör där nere kanske..
/Jenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0